Saturday, January 16, 2010

Wedding Farah & Firamir

Awal-awal tahun lagi nampaknyer Jefffiey Ibrahim dah sibuk dgn wedding.. Sampaikan nak celebrate new year pun xsempat.. Tiap-tiap minggu sibuk dgn fitting session dan wedding function.. ALHAMDULILLAH.. :)

Pada 9 januari 2010 berlangsungnya majlis resepsi bagi pasangan Farah dan Firamir di adakan di dewan Komuniti TTDI, kl.. Pasangan pengantin ni tak tinggal di Malaysia.. mereka balik ke Malaysia ketika hampir dgn majlis perkahwinan mereka.. tapi tempahan telah awal2 lagi dibuat.. Cuma ffitting session terpaksa dilakukan berdekatan dgn tarikh majlis berlangsung.. tapi Alhamdulillah semuanya berjalan dgn baik.. sebelum ini i dah buat wedding untuk cousin Firamir ni dan nampaknyer mak firamir suka dgn hasil kerja Jeffriey Ibrahim dan terus menempah utk majlis perkahwinan anaknya ni.. Terima Kasih..:)

Dress labuh dari fabrik beaded corded lace menjadi pilihan farah.. Perinciuan manik agak heavy pada bahagian dada hinggalah ke bahagian bawah baju.. Lengkap dgn scarf dan veil labuh serta kasut.. manakala Firamkir pula mengenakan sepasang baju melayu Johor .. Perincian manik syiling pada keseluruhan baju lagi menampakkan ciri2 tradisional Johor.. bulu ayam di songkok tidak dilupakan!

No comments:

Post a Comment