Saturday, January 2, 2010

..Welcome 2010..

Salam tahun baru 2010... Dah hampir sebulan tak update blog ni.. Hujung tahun yg penuh dengan pelbagai aktiviti dan perkara yg adakalanya mengembirakan, memeningkan dan mengusutkan otak.. cabaran akhir tahun..huhuhuh... :)

Sessi appoinmt dgn client, fitting, shooting dgn media nampaknyer berjalan seperti biasa dan nampaknya semakin bertambah..ALHAMDULILLAH.. Perancangan perlu disusun dgn lebih baik.. hehehee..;)

Penutup tahun 2009 diakhiri dgn sessi fitting utk majlis pertunangan Nadia di Ukay Perdana, Kl.. Tepat pukul 12 tgh mlm i dan Fie masih berada di rumah Nadia.. Semua tgh sibuk membuat persiapan untuk majlis pertunangannya yg berlangsung pada tarikh yg cukup cantik..01012010.. Seminggu sebelum tu satu lagi majlis pertunangan juga berlangsung di setiawangsa iaitu Zarina yg mana merupakan cousin kepada Nadia ni.. Kedua2 majlis pertunangan mereka ni memang cukup meletop!!! Boleh dikatakan sebagai majlis pertunangan yg hebat untuk penutup 2009 dan juga permulaan tahun 2010.. Saksikan gambar2 di sekitar majlis pertunangan Zarina dan Nadia..
Sepasang baju moden pendek dari fabrik lace digabungkan dgn chifon dihasilkan untuk majlis pertunangan zarina ini.. kasut dan layah melengkapi busana pertunangannya.. She's look soooooo beautiful.. :)










No comments:

Post a Comment